سايه سار

سايه سار
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس sayesaar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 من يكي آيينه ام كاندر من اين ديوانگان........خويشتن را ديده و بر خوشتن خنديده اند

 

جمله را ديوانه ناميدم, چو بگشودند در......گر بد است, ايشان بدين نامم چرا ناميده اند

كرده اند ازبيهشي برخواندن من خنده ها........خويشتن درهرمكان وهرگذر رقصيده اند

آب صاف ازجوي نوشيدم مرا خواندند پست........گرچه خود خون يتيم وپيرزن نوشيده اند

خالي ازعقلند سرهايي كه سنگ ما شكست.........اين گناه ازسنگ بودازمن چرا رنجيده اند

به كه از من باز بستانندو زحمت كم كنند.........غيرازاين زنجير,گرچيزي به من بخشيده اند

سنگ دردامن نهندم تا دراندازم به خلق..........ريسمان خويش را بادست من تابيده اند

هيچ پرسش را نخواهم گفت زين ساعت جواب........زانكه ازمن خيره وبيهوده,بس پرسيده اند

ما نميپوشيم عيب خويش ,اما ديگران.........عيبها دارندو ازما جمله را پوشيده اند

ننگها ديديم اندر دفتر وطومارشان.........دفتر و طومارمارا, زان سبب پيچيده اند

ما سبكباريم از لغزيدن ما چاره نيست..........عاقلان با اين گرانسنگي , چرا لغزيده اند؟

                                                                                                      مرحوم خانم پروين اعتصامي


نظرات شما عزیزان:

کوهنورد
ساعت8:02---2 آبان 1391
راستش کلمات در برابر این ابیات که خود از کلمات درست شده اند قاصرند.};-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:32 ] [ هيچكس ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

می خواهم عاشق باشم وبه عشق او خواهم نوشت خواهم نوشت هر آن خیالی را که با او دوست دارم تجربه کنم و تجربه کرده ام .... از تو دورم اما مي خواهم با احساس واقعي و دوست داشتن اين فاصله را بشكنم و كوتاه كنم . لايق دوست داشتن تو نبودم خود را لايق خواهم ساخت نمیدونم چي بگم اما اين اتاق دلتنگي و تنهايي تمام احساس من نسبت به تو ست................ نه شاید تمام احساس من نباشه اما ..........
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 23756
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



كد موسيقي براي وبلاگ

تی وی بانک